lördag 28 april 2012

Legohuvudet som försvann...

Vi är nyss hemkomna ifrån en favoritbutik här där vi bor. 
Tanken var att jag skulle bli en bikini rikare...men så blev inte fallet. Min kropp är inte gjord för att kläs i dessa små tygbitar. Brösten är obefintliga och fyller inte ut en endaste överdel och röven...ja, den är en saga för sig.


Antingen får jag leva med de bikinis jag har till sommaren eller så får jag bege mig till Åhléns City där jag tycker de har ett bra sortiment. 
Isak däremot fick med sig ett par Panos badbyxor. Om det var nödvändigt? ABSOLUT inte...men att smälla pengar är kul. Han har redan tre par badbyxor ifrån förra året, fast jag inbillar mig att de är för små.


Något som retar ihjäl mig nu med det nya bloggverktyget är att mellanrummen mellan olika avsnitt/rader blir alldeles för brett. Kan inte se att man kan ändra detta själv. Grr!


Anyway....om jag ska förklara rubriken till detta inlägg så svalde vår dåraktige son nyss ett Legohuvud?! Dessutom verkar han sjukt nöjd med sig själv?! Lite udda om ni frågar mig.
Så jag har precis informerat honom om att han kommer att bajsa ut det och då blev det om möjligt ännu mer intressant ;o)
Här ska det inspekteras bajs så fort naturen har gjort sitt...hi hi.


Igår morse var jag på gymmet klockan sex och två timmar senare stod jag naken här hemma och strök mina kläder. Isak, som är något kroppsfixerad för tillfället, ställde sig bakom mig och daskade mig på ena skinkan. 
"Vad gör du" skrek jag. "Jag försöker att göra vågor" svarar han då. 
Se där ja...det är inte bara jag själv som tycker att baksidan är slapp och dallrig ;o)


Nu ska jag packa in lite paket....om drygt en timme ska vi vara på kalas hos nästkusinerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar