måndag 16 april 2012

Bokat & klart!

Då var resan bokad och betald! Wihoo!

Hotellet better be good med tanke på att jag nu fick som jag ville. Skulle det inte leva upp till våra förväntningar så kommer jag nog att få äta upp detta. Ha ha, jag får det verkligen att låta mycket värre än vad det är.

Jag fick dock gå ifrån några av mina principer. Jag vill bo nära centrum. 14 km är minsann inte nära, men när det gäller sådana här resmål så ligger de oftast lite utanför. Sen har jag ju lovat mig själv att aldrig åka all inclusive. Men detta hotell erbjuder inget annat. Sen kan det ju vara rätt så praktiskt när man reser med barn. Glass, dryck, mat och snacks går att hämta från morgon till kväll. Vi kommer inte bara att bli bruna och granna....vi kommer även att bli tjocka och feta ;o)
För blir det inte lite så...att man liksom äter hela tiden för att det känns som om man måste...eftersom man har betalt för det.

Två veckors total avkoppling! Because we´re worth it! Turkiet i början av juni och Turkiet även i augusti. Men det blir ju två helt vitt skilda resor. Den ena charter med Bamseklubb och den andra umgänge med släkt och icke engelsktalande Asienbor ;o)

Blir nog en bra sommar även om jag blir tvungen att hacka och mala min semester. Två veckor i juni, två veckor i juli och två veckor i augusti.

Bodrum Imperial

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar