onsdag 11 april 2012

Inget intressant alls...

Fick precis veta att jag är en dum häxa av en liten kille som inte fick djupdyka i godispåsen. Trevligt, trevligt!?

Jag diskar undan efter middagen. T är och tränar och när han kommer hem ska jag cykla till mamma M för fika med lite mammor ifrån dagis. Himla trevligt! Hoppas bara jag kan koppla om min lilla hjärna efter dagens prövningar. Är egentligen inte värd lite egentid just nu. Borde koppla upp min laptop och göra lite nytta :o)

Idag missade Isak sin simskola. Men det får vi ta igen en annan dag. Jag kunde helt enkelt inte vara ledig idag.

Som man märker så har jag inget vettigt att säga överhuvudtaget.

Skrattade så jag nästan kissade på mig igår morse by the way. Körde bakom en bil ifrån Avloppsakuten. De har en slogan på sina bilar.... "you poop, we clean" Ha ha ha ha, hur jävla kul är inte det! 10 poäng av tio möjliga till den som myntat detta!

Återkommer när tid finnes!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hahaha, den var bra! Nästan lika bra är kartongfabrikens lastbilar som på sina registreringsskyltar har "lådbil".... :-)
    Kram!

    SvaraRadera