söndag 4 juli 2010

30h/dygn...

Jag hade kunnat döda för trettio timmar på dygnet. Jag hinner inte med!? Man ska äta, sova, tvätta, städa, träna, fixa, dona. Man ska även ha tid till att umgås, mysa och arbeta. Hur gör folk? Vi har ju dessutom bara ett barn.
Just nu sitter jag här och känner mig helt stressad för att jag måste ut och få min dagliga motion samtidigt som jag vill sitta med T och titta på film. Hjälp!

I förmiddags åkte jag hem till en kompis (T) och vi började dagen med lite brunch på balkongen i solskenet. Efter detta gick vi till stranden och låg där uppskattningsvis i två timmar. Wonderful!

Så med en dag som denna borde jag definitivt inte klaga. När jag kom hem så var kylen full med nyhandlad mat och Isak och T var gosiga och glada att se mig.

Nej, nu ska jag ut och röra på mig....om jag orkar....


Hjälpte mamma med matlagningen ikväll


T:s hund får en välbehövlig klippning nu i sommarvärmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar