onsdag 7 juli 2010

Så bra det bara kan bli...

Är ganska nyss hemkommen efter en heldag med mamma M, Elias och Tilde.

What can I say.....det var helt j-vla underbart! Varenda sekund var som balsam för själen. Synd bara att dagarna för eller senare tar slut :o) Vi hade kunnat stanna några dygn till ;o)
Isak somnade efter typ en minut i bilen hem och ligger i sängen nu. Tror inte han kommer upp igen om jag ska vara ärlig. Så nu ska T och jag äta en god kvällsmiddag och sen är det fotboll som gäller. Förhoppningsvis ska jag även klämma in en timme på cykeln.

Vi har varit ute i princip hela dagen. Sommaren får aldrig ta slut, snälla! Vintern är piss....med snö, slask, overaller och mycket inomhustid. Vem mår bra av det liksom?! Två månader vinter hade räckt.

Mamma M....när du läser detta. Tack så mycket för idag! We love you guys!

Nej, nu ska vi äta! Får skriva mer nästa gång.








Sagostund med en klassiker som Bockarna Bruse



Isak passar på att vara storebror en liten stund


Med skorna som insats intog vi fårens hage....

2 kommentarer:

  1. Tack själva :) WE LOVE U TOOOOOO <3

    Fina bilder,mailar dem jag tog ida till dig my dear... Båda räkorna sover gott, jag har tränat som ett svin på Orbitrekken, du måste köpa en...

    Puzz på Er

    SvaraRadera
  2. Du är duktig gumman! Har precis själv kommit tillbaka från en cykeltur till änkornas paradis :o)

    Kram!

    SvaraRadera