måndag 19 juli 2010

Första semesterdagen...

Jisses, jag är slut som artist. Helt sanslöst trött efter en händelserik helg och en heldag som mestadels spenderats utomhus.
Vädret har ju varit lite knepigt....egentligen fint hela tiden, men inte den där klarblåa himlen som det varit de senaste tre veckorna. Vi har cyklat mycket och fått träffa kusin Alexander hemma hos mormor och morfar.

Myyyysigt med bebis. Isak verkade dock lite störd av att fokus nu inte längre bara är på honom ;o) Men så blir det nog alltid, när syskon kommer in i bilden osv.
Alexander är väldigt liten, man glömmer hur små de är! Att Isak sen vägde 700 gram mindre när han föddes, det är fan i mig en gåta. Kan man bli mindre än godingen vi träffat idag?! ;o)

"Pappa är i Söderhavet"....det sa Isak idag. Kan bero på dvd-boxen med Pippi som mormor köpt, hi hi.
Sen har han yttrat en ny svordom idag tyvärr....men hur ska det bli med en mamma som är ganska så ful i munnen?

Pojkarna är ute och går och jag måste nog ta tag i en del bestyr. Tror aldrig att huset varit så här eftersatt som det är nu. Det är inte skitigt på något sätt...men ganska så stökigt och tillräckligt illa för att reta gallfeber på mig.
Sen ska det ätas kvällsmat! Är hungrig som en varg!

Skriver kanske mer senare!



Blöjbyte på G

Morfar/farfar var lite på benen idag, men långt ifrån sitt gamla jag
Men snart så....

Stolt farmor

Halvrumänen, kvartsdansken och halvturken ;o)


Morgonmys

Modellar för mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar