fredag 16 juli 2010

Kvällsdopp...

Isak sov när vi kom hem ifrån jobb så mormor förslog att vi skulle gå ut och äta. Sagt och gjort. Vi cyklade till närmsta restaurang och njöt av god mat och trevligt sällskap. Vi fick nämligen ett par bordsgrannar efter en stund som inte stod ut i den stekande solen utanför markisen och sen var snacket igång. Roligt!

Sen cyklade vi ner till stranden för ett kvällsdopp efter att vi hämtat Isak och han ätit ett knäckebröd med kaviar hemma. Hur kan man ens bli mätt på det?! Fast han har förmodligen lite ont i halsen fortfarande.

Åh, vattnet var ljummet och alldeles underbart! Solen var på väg ner och Isak sprudlade av glädje. Får bli en vana!
Man glömmer hur befriande det är!!

Var på sjukhuset idag och lämnade sex rör blod för en trombosutredning.
Var supernöjd när tjejen med huvudduk tryckte fram mitt nummer. Yes! Utländska kvinnor/tjejer är de som sticker bäst. Är min personliga åsikt i alla fall. Efter flera års utredningar på reumatologen och efter alla problem med mina graviditeter så har jag kommit fram till detta :o)
Sen varför det är så kan man undra. Är det för att de måste göra ett bättre jobb för att bli accepterade av vissa patienter? Kanske det kanske.
Hur som helst så var det en angenäm upplevelse. Kändes inget alls och vi hann lära känna varandra lite *ler*

Nu ska jag mysa med mina pojkar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar