tisdag 27 juli 2010

Lata dagar...

Läste nyss att det ska regna från imorgon tills på söndag. Yihaa, det låter ju fantastiskt spännande?! :o(
Så det gäller med andra ord att njuta av solen idag. Har precis varit ute och cyklat och det blir nog en riktig kanondag.

Måste återigen mala på lite om Isaks toalettvanor. Han är så duktig så jag nästan gråter ibland. Natten till igår var han torr precis som dagarna innan, så i natt hade han bara kalsonger. Vid fyra vaknade jag av att han lite desperat i sömnen sa "det kommer utanför, det kommer utanför". Jag reagerade blixtsnabbt och fick upp honom ur sängen. Han kissade precis som jag misstänkte och en del kom i sängen....men det är smällar man får ta.
Igår gjorde han #2 på toaletten några gånger. Han har hållit sig ett tag så det var skönt. Tror vi sprang cirkus trettio gånger fram och tillbaka under dagen. Även när vi var på stranden med C & C...då gick vi in i skogen, men utan resultat. Stackarn :o)

C & C har sovit här i natt och idag väntar en ny stranddag. Mucho najs! Vi ska vara nere i tid och få bra platser ;o) Fast på vardagarna är det inga större problem. Igår var det supermysigt. Vindstilla och fint och gott om plats för kidsen att leka i vattenbrynet. Vattnet var dock lite för kallt för min smak.

Nu har Isak precis gått upp och väckt Cissi. Pappa T åkte nyss till jobb och jag och Christian har varit ute och bränt lite kalorier.
Nu är man värd en god frukost :o) För min och Isaks del blir det nog mannagrynsgröt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar