fredag 23 juli 2010

Lite grillad...

Idag har vi träffat familjen E. Det var väldigt längesedan sist. Man ryser nästan vid tanke på hur många år sedan det var. Tiden går så otäckt fort.
De kom vid tio med fikabröd. Isak och Filip som är lika gamla fann varandra direkt och det var full rulle från första stund. Viggo, eller "lilla korven" som han kallas, tog det mesta med ro. Vi fikade, lekte på lekplatsen och när solen tillslut tittade fram, efter en dyster morgon, så bar det av till stranden.
Jag hade inte tid att smörja mig (skyller jag på i alla fall) och sitter nu med härligt brända axlar ;o)

Ikväll har vi ätit middag med mormor och morfar.

Vi har en liten kris här hemma. Isaks potträning går över förväntan. Han missar inte en enda gång. Men....#2 har liksom blivit som en fobi för vår lille kille. När han blir nödig och det trycker på så får han panik. Han vill inte göra det i kalsongerna, inte på pottan, inte på toaletten och inte i en blöja. Han bara skriker och gråter och är helt förtvivlad. Jättejobbigt :o( Framför allt för honom själv. Han håller liksom emot och får ont i magen.
Hoppas han kommer över detta hinder min lille prins.

Nu ska jag lyssna på mig absoluta favorit i Ipoden....Adam Lambert. Det bästa i musikväg just nu :o)


På väg till lekplatsen med familjen E och deras tre hundar

Isak var sååå nöjd när han fick hålla hunden med världens coolaste namn....Sune! *ler*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar