torsdag 29 juli 2010

Torsdag...

Eh, behöver jag skriva att Isak är i behov av ett frisörbesök? ;o)


Idag har vi lekt hemma hos Isaks dagiskompis Anton. Det är tråkigt att de inte ska vara tillsammans om dagarna nu längre, men vi får se till att träffas vid andra tidpunkter istället.
Det skiljer ett helt år mellan dem, men de leker fantastiskt bra.

Nyss beställde jag en hel del kläder ifrån H&M:s höstkatalog. För min egen del blev det en klänning, leggings och några myspyskläder som blir kanon när kylan och mörkret intar vårt avlånga land. Isak ska få bra mycket mer ;o) Måste säga att deras beställning online fungerar oklanderligt. Helt perfekt.

Förra veckan så beställde jag tre barnböcker ifrån bokus.com. Leveransen kom idag och jag och Isak cyklade och hämtade den. Gissa hur besviken jag blev när jag insåg att Nalle Puh boken inte fanns med. Istället hade de skickat en bok om hur man ska förändra sitt liv. Ha ha, ska jag ta det som ett sign eller? Fast jag tycker att jag är en rätt så bra människa redan.
Hur som helst så ringde jag deras kundtjänst och resultatet blev att jag ska få Nalle Puh boken om någon dag och jag får behålla den boken de skickat av misstag.

Igår hade T och jag 12-årig bröllopsdag. Hur firade vi då denna? Jo, T spelade badminton och jag somnade med Isak. Ha ha, miserabelt kan man kanske tycka, men vi är inte mycket för sådana här dagar.

Nej, nu ska jag cykla och sen ska jag dricka massor av Cola.

Mys med T står också på kvällsschemat ;o)



1 kommentar:

  1. Får oxå spana in H&M:s nya höstkläder :)
    Typiskt med NallePuhboken, här hemma är det Alfons Åberg som är "da shit" ,hihihi

    Puzz o kram

    SvaraRadera