onsdag 21 juli 2010

En liten atlet...

Eftersom jag mår som jag gör så spenderade jag och Isak hela för- och eftermiddagen inomhus. När jag sa att jag var sjuk så sa Isak "det är ingen fara mamma, jag ska ta hand om dig". Det är så gulligt!! Så säger jag till honom när han är sjuk.

När sen pappa kom hem så sköljde jag ner en Ipren för att vara redo för en liten promenad i det fina vädret. Isak som hade sovit typ två timmar (jag också för den delen) var på hugget och vår lilla promenad blev värsta träningspasset :o)
Tror att det bor en lite atlet i vår lilla son. Han måste definitivt börja på gymnastik, men det får vänta ett år till. Man kan tidigast börja när man är fyra.

Eh, just nu skulle jag kunna skära bort min hals. Suck :o( Feber och halsont is the shit!

Jisses vad klockan är mycket!

Skulle vilja skriva bra mycket mer idag....men det får bli en annan dag.










Isak hittade en alldeles för liten keps i sin garderob som han tvunget vill ha på sig

Cooling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar