tisdag 20 juli 2010

Mör i kroppen...

Idag tog jag mod till mig och packade strandväskan för en tre timmars tripp med Isak. Det blev riktigt lyckat. Förstår egentligen inte vad jag var nervös för. Visst, det är absolut ingen avslappning, men att se Isak så glad som han är när han får hoppa omkring i vågorna gör det värt varenda ömmande muskel.
Det var inte en enda mamma som stod för den fysiska underhållningen på stranden. Only me. Inte konstigt att jag har ont i ryggen med andra ord.
Där var ytterligare en ensam mamma med en liten flicka. Men hennes dotter rörde sig inte ur fläcken och satt bara och lekte med sina strandleksaker. Ehh, vad äter dessa barn egentligen? Valium och Citodon? ;o)


Så nu lär det bli fler turer till stranden på tu man hand. Bara att gilla läget när T inte har semester.


Tyvärr känner jag mig lite småkrasslig. Har knaprat Ipren hela dagen. Så istället för att cykla sitter jag här och äter lösgodis. Får se om jag orkar cykla imorgon bitti. Jag tror det knappt.....


Ikväll har Naoko varit på besök. Söta lilla Naoko från mitt jobb. Hon hade en sommarpresent med till Isak som blev mycket uppskattad. Vi grillade och snackade hela kvällen.


Klockan är 23.16 och Isak somnade för en halvtimme sedan. Dags att ta ut linserna och sjunka ner i soffan!



Naoko & T

Moster C & Isak i vårt nyköpta tält

Maria från mammas jobb var på besök i helgen
Kul med vuxna som man får rita på ;o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar