lördag 31 juli 2010

En annorlunda morgon...

Titta på bilden nedan....
Pappa T nöp mig i rumpan och försökte sedan fly....men jag vände mig om snabbare än blixten och slog honom allt vad jag orkade i ryggen. Ha ha ha, jag handlade rent instinktivt. Fick jäkligt dåligt samvete när jag hörde på smällen hur hårt det tog. När sen T visade upp sin ryggtavla för Isak fick jag faktiskt be om ursäkt. Får kanske gå lite "anger management" ;o)))

Som om denna incident inte var nog så hörde jag en halvtimme efter frukost Isak säga "mamma, jag bajsar på hallgolvet" Sen var det bara till att plocka fram rengöringsmedel och skursvamp.
Det sjuka i det hela är att jag blev oerhört lättad över att han gjorde #2 eftersom han håller sig så länge nu när blöjan är borta. Men vi får ju se till att han snarast lär sig vilka ställen det är ok på och inte.

Helt ok väder idag. Vi har kancellerat våra frisörplaner och tänker ge oss ut på en lång cykeltur istället. Mot Sherwoodskogen! *ler*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar