söndag 11 juli 2010

Tråkig fotboll...

Fotbollen tråkar ut mig så jag får helt enkelt skriva lite här istället.

Nu har åskan och regnet dragit förbi så kanske borde jag ta mig en cykeltur? Får se. Känns som om jag borde försöka få till lite kvalitetstid med pappa T först och främst *ler*
Har varit en fullspäckad helg. I fredags var mormor och morfar här och vi åt slibbig hämtmat tillsammans. I lördags kom mamma H och Måns på besök och de stannade även över. Intog det alldeles för varma sovrummet på ovanvåningen ;o) Fast rummen här nere var inte mycket bättre. Tropisk värme vill jag lova!

Idag har vi varit på stranden med C & C. En superb stranddag. Varenda kvadratmeter utnyttjades av solsugna svenskar. Mååånga badjävlar (som vi kallar de som kommer från stan ;o)) vallfärdade ner idag. Bilar stod parkerade i princip över allt. Men stranden är faktiskt som bäst en sådan här dag. Det blir mer anonymt och avslappnat.
Tro det eller ej men när jag cyklade imorse så mötte jag ett par i 65/70 års åldern. Klockan var alltså 06.40 och de var på väg söderut med solstolar, kylväska och allt som behövs en varm sommardag. Känns jävligt desperat att åka ner vi den tiden, ha ha. Då vill man vara säker på att få sin favoritplats i sanddynorna.

Fick ett sms ifrån mamma H efter lunch att Måns fått feber. Jihaa!? Då vet vi vad som väntar Isak nu. Suck.....

Jisses vad kvavt det är. Man får liksom nypa sig själv för att vara säker på att man lever. Känns som om man inte får luft.

Over and out!


Isak & Måns


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar