måndag 11 maj 2009

10.55 idag för två år sedan föddes vår lille goding. Det var en lättviktare på 2465 gram och 47cm. Känns som om han alltid funnits i våra liv :o) Tänk att det tog oss elva år innan vi skaffade barn. Önskar jag hade kommit till skott lite tidigare med facit i hand. Åldern tar ut sin rätt...ha ha...som idag då jag är extremt trött.

En stund efter att jag kommit hem ifrån jobb så kom Eric och hans mamma och pappa på besök. Isak fick jättesöta presenter och jag fick mig också en minsann. Taaaack söta! Pappa T hade gjort sushi och efter det åt vi glass.
Jag som är ett matvrak är extremt hungrig nu och ska ta mig två mackor. Kan man bli mätt på sushi?! ;o)

Det tog Isak 45 minuter att somna. Han gned och gned i ögonen och näsan och jag höllt på att bli tokig. Vågar jag ge honom medicinen igen? :o(

Nu ska jag stänga datorn och mysa med pappa T.


Här hittade pappa T Isak en stund efter att de kommit hem ifrån dagis ;o)

Eric och Isak med bilen från mormor och morfar


Mormor och morfar hade precis som förra året satt in en annons i tidningen. Så fint!!!



1 kommentar:

  1. Grattis Isak på 2-årsdagen! Fy fasiken vad tiden går fort! Ha det bra och ta hand om varandra...
    Stor kram!

    SvaraRadera