lördag 2 maj 2009

Kalas för morfar...

Efter en väldigt jobbig morgon så började Isak återhämta sig lite efter lunch. Han ville helst plötsligt leka, bli körd i gåvagnen och äta lite keso. Men mer mat denna dag blev det inte....

Så klockan fyra ringde vi på dörren hos mormor och morfar, vi skulle egentligen inte varit där förrän fem. He he, det är turken i mig som gillar spontana oanmälda besök ;o) Vi försökte roa Isak så gott vi kunde innan moster och morbror med respektive knackade på.

Morfar ställde sig vid grillen efter presentöppnandet och för mig blev det premiär. Första gången detta året! Yummie! Isak fick titta på film när vi skulle äta, så var han nöjd och glad. När vi ätit upp och fått undan disken somnade Isak i morfars famn.

Morfar, jag får sjunga för dig på måndag, för det missade jag idag :o(

Här kommer bilder ifrån kvällen. Extra många eftersom jag inte kunnat fotografera på några dagar.


Hade på sig skjortan som mormor och morfar köpte i Sthlm



Letade nyckelpigor med morfar



Här mamma, en kanelstång innan middagen kanske? ;o)

Med Madi


Mansgöra ;o)





1 kommentar:

  1. Fy vad det ser mysigt ut, Jag saknar er två så mycket.

    SvaraRadera