måndag 18 maj 2009

Krasslig igen...

När jag hämtade Isak på dagis idag så var de ute och lekte. Hann inte ens fram till Isak förrän fröken informerade mig om att Isak hade krockat med någon annan och fått näsblod. Har nog inte varit lite blod heller med tanke på allt det torkade som satt i både näsborrarna.
Min första tanke var.....han har säkert trillat i rutschkanan eller så. Suck! :o(

Men att han var ute när jag hämtade honom gjorde mig väldigt glad!

Imorse kände jag på mig att något är på G med lillemannen och ikväll kändes han lite febrig. Mormor och morfar som kom hit med mat och åt tillsammans med oss tyckte samma sak. Aja, han var ju frisk hela förra veckan?! :o)

Så jag förbereder mig på en natt med några uppvak.

En bild ifrån morgonens tv-tittande:




1 kommentar:

  1. Usch, stackars killen, näsblod.. Hur var det där nu med att personalen inte hinner ha koll...?
    Håller tummarna för att han inte blir sjuk igen...
    Kram!

    SvaraRadera