måndag 4 maj 2009

Bada i...

02.45 i natt vakande jag i soffan av Isak olyckliga stämma. Sprang in i sovrummet och möttes av dofter jag lärt mig känna igen de senaste dagarna :o( Isak fullkomligt badade i sin blöjas innehåll. För helvete!! När ska min älskade pojke bli frisk?! Magen visar inte tillstymmelse till att bli bättre. Femte dagen idag....

Som det ser ut nu lär det bli en vecka hemma för mig. Passande mitt i ett månadsslut med allt vad det innebär på jobb. NOT!

Håller tummarna för att jag ska kunna få i honom lite mat idag. Även om det går rätt igenom så känns det viktigt. Han har gått ner mycket i vikt, det syns på ansikte, mage och fingrar.


Jaha, grattis då alla som lyckades få ut gödsel på gräsmattan igår. Nu regnar det ju som som bara den! Denne svensk hann inte med det också. Men kanske senare i veckan :o)

2 kommentarer:

  1. Stackars Isak.... Kanske doktorn för att se om det är allergimedicinen, eller om det "bara" är magsjuka....?
    Ta hand om er!

    SvaraRadera
  2. Nämen stackars Isak, o dig oxå för den delen. Det där är inget skoj :(
    Vi tar åt oss av grattiset eftersom vi hann med att gödsla o blåkorna igår :)
    Puzz o love

    SvaraRadera