lördag 30 maj 2009

Ett livstecken...

Det var ju ett tag sedan man satt här framför datorn och jag har känt mig lite stressad stundvis över att inte kunna blogga, men mest har jag njutit av den "lediga" tiden. Det tar trots allt en hel del tid att lägga upp bilder och skriva inlägg :o)
Nu är det inte så att vi har fått tillbaka bredbandet.....nej, nej....bredbandsbolaget verkar tycka det är kul att ha kunder utan tillgång till verkligheten. Men snart kanske?!

Isak drack nyss ur mormor och morfars vattenspel i typ tio minuter.....så nu väntar vi på magsjukan med tanke på att det är samma vatten som porlat i typ tre år ;o)

Ikväll grillade morfar och mormor fixade såser och tillbehör. Yum! Sommaren är underbar!



Diarré waiting to happen..... ;o)

Genomblöt men dödslycklig


Här följer några bilder ifrån förra helgen då pappa T var hemma. Blir en salig röra bland bilderna här, men eftersom jag sitter framför människans bästa vän på lånad tid och det börjar bli sängdags för Isak så får det bli det som det blir.





Pappa trött efter att ha kört halva natten


Mycket lek med vattenballonger har det blivit


Mamma och pappa åt mjukglass medan Isak sov med rumpan i vädret :o)

Idag har morfar och Isak ätit kulglass på deras cykelrunda och blåbär var tydligen en hit!




Dagen i bilder:


Nörd?



Kör brandbil med mormor


Mer text kommer förhoppningsvis nästa gång!
Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Åhh, vad skönt att du/ni är tillbaka! Det har jag saknat... ;-)
    Stor kram!

    SvaraRadera