torsdag 7 maj 2009

Isak somnade nyss...

Klockan är elva och Isak somnade nyss. Min lille gosse kunde inte komma till ro. Kan kanske bero på hans ballong till mage som jag försökte massera i tron om att han hade lite ont. Sen å andra sidan så gick vi inte till sängs förrän tjugo över tio.
Damn it! Kom precis på att jag missade tandborstningen.

Imorgon ska vi till nästkusin Eric på barnkalas. Ska bli mysigt....bara det inte regnar för jag ska promenera dit.



Två änglar på byrån

Den vita krukan med suckulenter




Så här ser mormor och morfars badrumskakel ut. Exakt så här skulle jag vilja ha det i köket när vi ska renovera det. Ett vitt lantligt kök från Ikea med bänkskiva i ek och kakel och klinkers i ovanstående kulörer. Golvplattorna ska såklart vara lite större dock :o)



1 kommentar:

  1. Verkar vara en bra kamera! :-) Skönt att se - och höra (filmen...) att Isak mår bättre! Elicia har precis börjat snuva rejält och ikväll ska vi vara barnlediga... Så vi får väl se om hon blir sämre tills ikväll...
    Jaja.
    Ta vara på dig och din familj! :-)
    Kram!

    SvaraRadera