fredag 15 maj 2009

Mormors mamma...

Jag svävar på moln! Ja, om man bortser från mitt halsont som flög på mig i eftermiddags ;o) Isak är så gosig! När han skulle gå och lägga sig så pussade han mig på kinden flera gånger. Sådär intensiva smackande pussar. Kunde inte få en bättre bekräftelse på att han älskar mig och att han är nöjd med dagen. Kärlek!!

Idag när Isak tog sin middagslur kom gammelmormor och Sven-Erik på besök. Eller som Isak säger "mormors mamma". Vi satt och pratade i solskenet i 45 minuter innan Isak vaknade. Sen var det dags för presenter! Han fick en polisbil, en bok och ett par jättefina Me Too shorts. Den förstnämnda gick direkt upp på favoritlistan. Det är något speciellt med pojkar och deras bilar :o)
Efter detta gick vi ut i trädgården igen och Isak såg till att kaninerna fick lite välbehövd motion.

Tack så mycket för presenterna!

Ikväll har vi grillat hos mormor och morfar. Fy vad gott det är! Innan det var morfar och Isak ute och lekte. Ett gäng med ungdomar hade frågat om morfar var Isaks pappa. Hi hi, tror att morfar sträckte på sig extra mycket efter den frågan ;o) Ni vet....när jag var typ tolv så tyckte min simmarkompis att morfar/pappa såg ut som en filmstjärna. Inte undra på att jag blivit så snygg?! ha ha ha



Gammelmormor och Sven-Erik


Polisbil, tut tut!


Det var inte bara jag som fick pussar idag

Kolla in den pussmunnen!

Snickerstårta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar