fredag 1 maj 2009

Lycklig...

Jag sitter här i ett totalt lyckorus. Man skulle kunna tro att det beror på den påse pollykulor som ligger bredvid mig, men icke.

Jag är världens lyckligaste för att jag har en fantastisk son! Detta har jag i och för sig varit medveten om tidigare, men efter att spenderat hela eftermiddagen på samma kvadratmeter i soffan så är det extra uppenbart.

När han vaknade efter middagsluren så kräktes han i sängen. Tur att jag förberett med handdukar ;o) Sen blev vi tvungna att ta ytterligare ett bad och jag satt med honom i mitt knä och duschade honom i varmt vatten i säkert en kvart. Han hängde över min arm och slumrade till stackarn.
Resten av dagen har vi alltså suttit i soffan. Kelat, gosat, tittat på filmer och sjungt barnvisor. Jag masserade honom och pussade hans oroliga mage. Kräkspannen åkte fram några gånger, men annars var det magiskt. Något väldigt gott i det onda med andra ord!


Pratade nyss med pappa T på msn. Han ska ut och äta pizza nu....ensam....för alla andra är med sina familjer. Jag vill följa med! Även om en pizza kostar 200 nkk ;o) Isak och jag missade en grillkväll men mormor och morfar, men det får vi förhoppningsvis ta igen imorgon då det är kalas för morfar. Bara Isak blir lite bättre så.

Nää, nu måste jag in till Isak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar