onsdag 6 maj 2009

Snuvad på en cykeltur...

För ingen vettig människa ger sig ut på en sådan i detta vädret. Vart kom blåsten ifrån kan man undra?! :o)

Imorse pratade jag med barnkliniken och efter samtalet åkte jag och Isak och köpte vätskeersättning (som absolut inte kommer in i Isaks mun) och smörgåsrån och annat smått och gott på Ica. Min lille gosse var en ängel på båda ställena. Brukar han i och för sig alltid vara, men jag målar alltid upp en bild av att han ska slänga sig på golvet och skrika när han inte får en påse choklad. Detta har aldrig hänt, men jag har sett andras barn reagera på detta viset.
Själv smög jag ner en påse Pollykulor och en påse Dumlesnacks i kundvagnen. Den sistnämnda är redan slut...muahaha!
Så idag har han ätit lite yoghurt och tre rån. Väntar med spänning om han ska bli bättre....

Ugh! När det blåser så här mycket önskar jag att jag inte bodde i ett hus med ovanvåning. Känns alltid som att panoramafönstret ska slitas bort ;o) Shit...vad var det för duns?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar