torsdag 14 maj 2009

Repris...

Behöver jag säga att jag somnade bredvid Isak ikväll? Minns att jag mitt i allt ögongnidande bestämde mig för att börja ge Isak sin medicin igen.

Isak saknar pappa, det gör han mig framför allt medveten om på morgonen då han skriker efter honom. Imorse var det extra jobbigt och det tär på mitt mammahjärta. Damn it!

Morfar hämtade Isak på dagis idag och jag jobbad en timme extra. När jag också kom hem dit så blev jag bjuden på mat och efterråt testade jag lite träning på Wii Fit. Himla roligt! Men jag hade dock gått upp i vikt och fick en uppskattad ålder på 45?! Så nu trycker jag i mig ännu mera godis....hi hi :o)



Skulle hjälpa morfar att montera ihop vagnen

Isak hade fått medalj på dagis idag!


En fullträff!!


En stund innan läggdags



2 kommentarer:

  1. Hmm, en ålder på 45... :-) Nu är du ju äldre än mig... *fniss*
    Vad hade hänt med vagnen? *nyfiken* Den kan väl inte bara trilla i bitar, eller?
    Ha det bra och ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jajamensan! :o) En ålder på 45 måste ju innebära att det är för sent för mig att skaffa syskon till Isak. Damn it! ;o)

    Vi måste montera av hjulen på vagnen för att få in den i bilen. Riktigt irriterande, så blir det fler barn så måste vi skaffa herrgårdsvagn ;o)

    SvaraRadera