söndag 3 maj 2009

Vilodag?!

Idag har jag varit så effektiv att jag sitter här och berömmer mig själv med Cola och Kinasnacks ;o) Klippt gräs, rensat ogräs, fixat vattenbadet till fåglarna, städat Isaks rum mm. Dessutom har Isak fått förstaklassig underhållning. Han kommer ju alltid i första hand!

Duracellkaninen har varit på gott humör mestadelen av dagen, men när man inte äter mer än några skedar keso och typ två pommes så mår man inte så bra?! Han visar intresse för mat, men när den sen hamnar framför honom så tvärvägrar han. Jobbigt!
Eftersom han fortfarande är dålig i magen och inte äter så stannar jag hemma med honom imorgon. Ska bli mysigt! Sen får vi se hur han mår dagen därpå.

Isak fyller ju två om en vecka. På söndag ska vi ha kalas för familjen. Letade fram två bilder på mig då jag fyllde två. Är vi lika?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar