tisdag 5 maj 2009

Ser inte ljuset i tunneln...

Vilken deprimerande rubrik....men så är det tyvärr. Isaks mage blir inte bättre?! Kan bara hoppas att jag slipper byta blöja i natt i alla fall. MEN, aptiten börjar så sakteliga komma tillbaka. Najs!

Har gått och tänkt de senaste dagarna.....Isak får ju annan mat än de andra barnen vissa dagar i veckan på dagis. Eftersom han nu varit magsjuk två gånger på en månad, kan det vara så att det är något galet med köttet som hans mat görs på? För det är aldrig någon annan som blir sjuk på hans avdelning. Lär jag aldrig få svar på ;o) hi hi

Idag planterade vi blommorna som jag köpte igår. Blev himla fint tycker jag.

Cyklade en lång runda innan kvällsmiddagen. Hittade ett nytt smultronställe som vi lär besöka många gånger till. Isak var eld och lågor och det säger en del eftersom sjukdomen har satt sina spår på hans humör och tålamod ;o)

Lite bilder från den "lånade" kameran:




Frukosten åt vi här :o)



Ville tvunget ut i regnet. Det är spännande när det kommer dricka ifrån ovan ;o)

Mina nyköpta skålar ifrån Designhouse Sthlm. Lite onödigt kanske men de är fantastiskt fina!


Så här blev det bredvid dörren. Planterade även suckulenter i en mycket större vit kruka, men tog aldrig en bild tyvärr


2 kommentarer:

  1. Vad fina skålarna är gumman! Och vilken myyysig frukostplats :). Saknar dina comments hos mig, var har du hållt hus??? Vad händer med Isaks mage?? Kommer ni på fredag? Bamsekramar från oss

    SvaraRadera
  2. Skönt att aptiten börjar komma tillbaka! Hörde att du skulle jobba idag.... ?!?! Så fint det blev i krukorna! :-)
    Kramar!

    SvaraRadera