lördag 31 mars 2012

Bio & skor...

I torsdags var jag ute och festade med jobbet. Men sådär mycket fest blir det ju tyvärr inte en tordagskväll, men man får göra det bästa utav det. Vi bowlade och åt italiensk buffé och sedan gick vi vidare till en uteservering.
Mycket trevligt! Jag som aldrig dricker alkohol annars hällde i mig en gin & tonic, två glas champagne och två glas vin. Var ordentligt berusad när jag landade i soffan här hemma lite över elva.
Förmodligen blev jag ännu mer påverkad eftersom jag var så slut i rutan efter skräck-onsdagen :o)

Sen väntade arbete på fredagen. T stannade hemma med Isak båda dagarna. Jag har de två värsta veckorna på hela året framför mig när det gäller arbetsbelastning. Skulle vilja rymma och gräva ner mig i en skog....bara för att slippa....men det är förmodligen en dålig idé.

Idag har vi varit på bio. Mysigt som bara den. Jag, som alltid stressar var jag än befinner mig...lyckas ALLTID somna när jag ska se barnfilmer på bio. Isak sitter som ett levande ljus filmerna igenom så förmodligen slappnar jag av så pass mycket att det bara inte går att stå emot ;o)

Nu grämer jag mig lite för att jag missade typ 40 minuter...men jag får väl se den igen när den kommer ut på dvd.

Filmen var slut kvart i fem. Affärerna i Gallerian stänger fem. Så jag skyndade mig in i skoaffären i hopp om att hitta något trevligt. Och det gjorde jag! Isak blev som besatt och skulle tvunget också ha ett par nya vår/sommarskor.
Den lille huliganens skor kostade minsann mer än mina?!

Men, men....vad ska man med pengar på kontot till. Man kan ändå inte ta de med sig till "andra sidan".

Nu ska jag se Revenge från i torsdags. Isak och T snarkar i kapp i sovrummet. Väcker T om en stund. Jag vill ha massage ;o)

Lorax

Mina nya skor

Ett bra komplement till mina nya Ecco-dojjor


Isaks nya Superfit...ett av mina favoritskomärken för barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar