söndag 4 mars 2012

Intensiv söndag...

Ska fatta mig kort med tanke på vad klockan är...

Tog mig till gymmet idag för första gången på två veckor. Det var helt fantastiskt skönt. 30 minuter på Crosstrainern, 10 minuter på löpbandet och en timmes Body Balance. Helt perfekt! Pappa T körde spinning någon timme senare.
Det var förvånansvärt lite folk på passet, vilket var ganska skönt. Trevligare när man kan ta ut sina rörelser utan att kittla någon annan ;o)

Klockan två var det dags för barnkalas. Något ut över det vanliga med islandshästar och allt annat som hör till en gård på landet. Det var en trevlig tillställning som jag valde att stanna på....men ack så kallt!! Jag kände inte mina tår i mina Hunterstövlar. Sprang dessutom omkring och tog en massa foton vilket gjorde att jag inte kände mina fingrar heller ;o)

Isak älskade det! Han har ett lika stort intresse av djur som sin mamma. Slutade inte att gosa med de ståtliga djuren. Ställde sig om och om igen i ridkön.
Det var en uppskattad och annorlunda tillställning.

Två timmar senare åkte vi hem för att sadla om inför ett vuxenkalas hos morbror M.

Och här sitter jag nu. Ordentligt trött och lagom sliten i kroppen :o)

Ska lägga mig nu så jag är någorlunda pigg imorgon.




Födelsedagsgrisen





2 kommentarer:

  1. Gud vilket kul kalas! Såna fanns det minsann inte när jag var liten...
    Faan.. Ont i halsen och allmänt ynklig.. Pyn mig...
    Hoppas jag blir frisk till torsdag.. :-)

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Jag vill också gå på ett sådant kalas.
    Jag var väldigt nära att tvinga på mig en av barnhjälmarna och ställa mig i kön ;o)

    Nämen! Inte fler åkommor! :o(

    Krya på!

    SvaraRadera