onsdag 7 mars 2012

Effektiv...

Hade bestämt mig för att inte skriva ett inlägg ikväll, but here I go.

Kom hem ifrån gymmet för fyrtio minuter sedan och fann båda mina pojkar tätt intill varandra i sängen. Försökte att väcka den större av dem, men det var strängt omöjligt.

Så nu ska jag lägga mig framför tv:n och vänta på att tvätten ska bli färdig. Den måste hängas innan jag somnar :o)

Har varit sjukt effektiv idag. Putsat fönster, städat, moppat golv och samtidigt hunnit med att vara den perfekta mamman. Byggt Hero Factory, jagat Isak i våra grannars trädgårdar, åkt till simhallen, tagit med huliganen till mormors jobb, lagat hans favoritmiddag, renbäddat sängen och till sist såg jag till att min lille prins hamnade där insmörjd (eller heter det insmord?) och med ny pyjamas och rena tänder ;o)

Bokade i kväll en liten familjeaktivitet till på söndag. Då ska Isak på skogsridning på/med en shetlandsponny. Hur mysigt låter inte det?! Fyrtiofem minuter och vi föräldrar leder hästen.
Denna aktivitet lär ju vara tusen gånger trevligare på sommaren, men det är ju ganska länge till dess och väderprognosen för söndag är bra. Det ska bli ganska varmt.

*Längtar*

Nej, nu ska jag hitta mig något gott att äta och inta ryggläge ;o)


2 kommentarer:

  1. Mottager tacksamt inlägg.... ;-)
    Supermorsan som får alla andra (=jag) att få dåligt samvete! Men människa!! Hur lyckas man med allt detta på en enda dag?!?!
    Vilken kylig aktivitet! Får vuxna också rida?!?! ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Om jag lyckas banta ner mig till 30 kilo tills på söndag så får jag också rida ;o) Bara 25 kilo, så det lär ju inte bli så svårt, hi hi.

    SvaraRadera