söndag 25 mars 2012

Förtydligande...



Pappa T blev lite kinkig när han läste mitt förra inlägg.

"Det låter för fan som om jag försökt att tvinga på dig min religion i hela vårt liv tillsammans".

Så är alltså absolut inte fallet. Vet alla som känner oss och vet på vilket sätt jag uttrycker mig ;o)

T skulle aldrig tvinga någon till något. Han är bra mycket smartare än så min lille älskling.

Däremot hade han varit väldigt glad om jag fann den ro som han ha funnit tack vare sin tro.


Ugh! Isak förkylning har efter gårdagens ös blivit sämre. Han har svårt för att andas och lär vakna ett antal gånger i natt. Inte hade jag blivit förvånad om han blir sjuk lagom till dagen D...på onsdag då det är dags för operation.
Håller tummarna!
Han har idag sett ut två stycken Hero Factory på Legos hemsida som han ska få på onsdag när han vaknar upp ifrån narkosen. Något att slå död på tiden med och ett bevis på hans tapperhet :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar