lördag 31 mars 2012

Hipp hipp hurra...


Om tjugo minuter är det pappa T:s födelsedag.

Stackarn kommer inte att få någonting. Vi är sådana personer som köper när det faller oss in. Behöver inte vara någon speciell dag. Visst...jag kan tycka det är lite tråkigt att inte ge honom en present i morgon bitti, men jag vet samtidigt att han inte önskar sig något.

Födelsedagar är absolut inte speciella för honom. Inte för mig heller nu när man är över trettio....men när man var liten...DÅ, då var det magiskt! :o)

Längtar till Isaks födelsedag. Då får vi hitta på något speciellt.

Min powernap under bion idag gör att jag överhuvudtaget inte är trött nu. Hjälp?! Jag vill faktiskt sova!



2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Skönt att Isaks operation gick bra. Hur mår han nu? Någon förbättring? Tänkte på er i onsdags...
    Såååå snygga skor! :-)
    Kramar C

    SvaraRadera
  2. Hej darling!

    Isak mår bra, men snarkar jättemycket fortfarande :o( Konstigt tycker jag.
    Sen är han ju lite förkyld, så vi får se hur det låter när han blir fri från snoret ;o)

    Kul att du gillar skorna. Har aldrig haft några liknande innan eftersom jag har mina superfeta ankfötter. Kommer ju inte i några feminina skor överhuvudtaget. Men jag provade dem och de satt som en smäck *lycklig*

    Kram

    SvaraRadera