måndag 19 mars 2012

So much to do, so little time...

Här sitter jag och försöker att andas genom näsa. Det var nog två veckor sedan jag kunde det sist utan Nezeril. Lyckas överhuvudtaget inte så det är väl dags igen för två duschar i vardera näsborre ;o)

Jävla miserabla kropp!

Men jag skiter i den nu och låtsas som om jag är frisk som en nötkärna. Inom en vecka lär jag ligga med dubbelsidig lunginflammation. Den tiden, den sorgen.

Den uteblivna grillningen i lördags tog vi igen med råge igår. Det blev grillad kyckling med ugnsbakad klyftpotatis och färsk broccoli till lunch. På kvällen blev det sen ungefär detsamma fast med ytterligare lite kött i form av ryggbiff och vid sidan om lite champinjoner och fetaost. Gott gotti gott gott! Mormor och morfar var också med och njöt av den lilla glimt av sommaren som man ändå får kalla det.

Öhh, nu är min hjärna sådär härligt blank. Kan inte komma på någonting vettigt att skriva.
Kan bero på att jag känner mig sjukt stressad. Klockan är snart elva och jag har än så länge knappt hunnit umgås med min käre man.

Ska hinna surfa lite på Esprit.eu också....my favourite page!

På onsdag har jag lovat att bada med Isak både före och efter simskolan. Face your fears bitch! Att visa sig i bikini is not the end of the world ;o) Eller?

Fyra veckor av fullständig kaos väntar på jobb...men i mitten av april...då, då ska jag njuta! Då funderar vi på att ta en weekend till någon väl vald storstad.

Natti natti



2 kommentarer:

  1. Åhhh, vad sugen jag blir på att grilla! :-)
    Hmmm, får nog allvarligt fundera på att släpa fram grillen ur förrådet till helgen...
    Me do not like silverfiskar heller.. förstår inte hur dessa små kan vara så läskiga...
    Hur blev det med lunchen??Maila mig...
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Ja, hur blev det egentligen?!

    Jag mailar dig i morgon darling!

    Kram

    SvaraRadera