fredag 16 mars 2012

Den man älskar...


Ett svenskt ordspråk...

Den man älskar agar man.

I vårt fall är det mer, den man äskar retar man :o)

T informerade mig nyss om att han mest tjatar om Norge just to piss me off!

Och jag får ju erkänna...att det fungerar. Men nu är jag på gott humör igen. Men det lär jag inte vara imorgon bitti när jag har varit uppe halva natten med min polypförstorade älskling ;o(

Om han är feberfri så ska vi på bio är det tänkt. Lördagsmys och lugn och ro. En ledig dag i min smak.


2 kommentarer:

  1. Kul att ha dig tillbaka igen! :-)
    Va fasiken Norge!?!?!? Typiskt T! :-)
    Fina bilder från Barcelona, hoppas du njöt trots späckat schema...
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Tack darling! :o)

    Visst är det typiskt honom. Kärleken för Norge kvarstår uppenbarligen efter hans år där 2009.

    Kramis

    SvaraRadera