torsdag 8 mars 2012

Gammal tant...

Gamla människor ska ta det lugnt...så är det nog.

Nu är jag innerligt trött på att vara sjuk. Det har gått i ett sedan oktober. Enough is enough!
Dunderförkylning, maginfluensa, scharlakansfeber/halsfluss, influensan och nu en tjock och irriterad hals igen.

Min kropp klarar nog inte att träna mer än typ två gånger i veckan. Men när jag var fjorton så simmade jag ju herregud 7-8 ggr i veckan?! Så det måste ju vara så att det beror på åldern. Jag har blivit för gammal. I´m to old for this shit, som man säger ;o)

Jag är liksom en allt eller inget människa. Antingen tränar jag minst fyra gånger i veckan eller så ligger jag i soffan. Finns inget mellanläge. Som gammal elitsimmare så finns inte "två pass i veckan" på min karta.

Såg Revenge för en stund sedan och fick en idé till en ny tatuering. Vill ju ha några visdomsord på ett väl valt ställe. Men pappa T kommer inte att prata med mig på evigheter om jag på nytt märker min kropp. Men han går nog att övertyga ;o)

Herregud, jag somnade precis, ha ha. Hur trött är man då? Mitt i ett inlägg.

Ska för en gångs skull lyssna på min kropp och lägga mig nu.

Fredag imorgon! Mys och ugnsgrillad kyckling. Wihoo!


1 kommentar:

  1. Sitter här på jobb och hostar...skrällhosta... Skit. Nu är lill-tjejen småkrasslig och A fick vara hemma med henne. Så här länge har jag inte varit sjuk sen gud vet när..
    Ha en skön helg! :-)
    Kram!

    SvaraRadera