lördag 10 mars 2012

Yes!

Jag är ju bara så sjukt nöjd just nu med att Loreen vann melodifestivalen! Inte för att jag trodde att någon annan skulle ta hennes plats...men man kan aldrig vara helt säker :o)

Har lyssnat på denna låt typ 800 ggr de senaste två veckorna. Varje morgon i bilen, vissa stunder på jobbet, på träningen och varje gång mobilen ringer är det Euphoria som sipprar ur min svarta, underbara iPhone.

Det blir en trött Isak på hästryggen imorgon. Vi åkte hem ifrån mormor och morfar för cirka 40 minuter sedan. Men han sover fortfarande inte. Pappa ligger och läser bok för honom.
När vi andra tittade på Melodifestivalen så satt han med iPaden i högsta hugg och tittade på Djungelboken på SvtPlay....med hörlurar djupt inne i öronen. Han tyckte nämligen att vi hade volymen på tv:n för högt ;o)

Hade en del grejer jag skulle skriva om här nu, men min hjärna är bara tom. Kommer inte på någonting faktiskt ;o)

Vi har fått en kallelse till Isaks operation. Det blir den 28:e mars. Det är ångest på hög nivå för min del, men samtidigt så ser jag så mycket fram emot det. Jag ser fram emot första natten efter operationen. Då han förhoppningsvis kan sova utan att kämpa för att få luft. Vilken grym besvikelse det skulle bli om så inte blir fallet. Då är man tillbaka på ruta ett med nya undersökningar och nya ingrepp :o(
Isak har en dagiskompis som hade liknande problem och första natten efter operationen var som en dröm enligt hennes föräldrar. Dock tog de även hennes mandlar.

Jag och mamma M var på gymmet imorse. Vi är så jäkla duktiga om jag får säga det själv. Jag borde, pga av min förkylning, absolut inte varit där...men är man envis som en åsna så är man.
När jag gick därifrån så hade jag lock för öronen och kände mig lite vimmelkantig. But what doesn´t kill you makes you stronger. Tog det naturligtvis mycket lugnare.

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar